Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

Odpowiedz w temacie: Droga rowerowa Grudziądz - Dolna Grupa - Grupa

Nazwa
Tytuł
Boardcode
B) ;) :) :P :laugh: :ohmy: :sick: :angry: :blink: :( :unsure: :kiss: :woohoo: :lol: :silly: :pinch: :side: :whistle: :evil: :S :blush: :cheer: :huh: :dry: :ok: :serce: :unlike: xD
Wiadomość
Powiększ /  Pomniejsz
Załączniki

Kod antyspamowy: Wpisz słownie liczbę 12 *

Historia tematu:: Droga rowerowa Grudziądz - Dolna Grupa - Grupa

Maks. pokazywanych 15 ostatnich postów - (zaczynając od ostatniego)
2016/02/24 20:23 #27185

iceman150

iceman150 Avatar

Hmmm nie ma możliwości?
Przejazd rowerowy na drugą stronę DK91, następnie taka uliczka osiedlowa w górę (ten odcinek wystarczyło by tylko oznakować)A następnie piękna ścieżka rowerowa z wykorzystaniem drogi przeciwpożarowej. Praktycznie trasa przygotowana, tylko trzeba wykonać nawierzchnię.
2016/02/24 09:55 #27183

slimak

slimak Avatar

iceman150 napisał:
Jako, że często podróżuję do Świecia bacznie obserwuję inwestycję w Dragaczu. I powiem szczerze, że jestem zszokowany rozmachem tej inwestycji. Osobne obiekty mostowe, a do tego w znacznej części ścieżki posadowiona będzie na geomateracach czy geowłókninie.
Zastanawiam się czy ścieżka wzdłuż tzw. starej drogi byłaby tak samo kosztowna.
Rzeczywiście GDDKiA nie oszczędzała planując tę drogę. Szkoda tylko, że zaplanowali jej po niewłaściwej stronie drogi (będzie konieczny przejazd na drugą stronę DK16). Przy drodze powiatowej taka droga nie miałaby sensu, bo brakuje na nią miejsca, konieczny byłby przejazd przez tory oraz kończyłaby się w miejscu, gdzie nie ma żadnej drogi rowerowej ani możliwości jej przedłużenia do Grupy.
2016/02/23 20:18 #27181

Bartek

Bartek Avatar

iceman150 napisał:
Jako, że często podróżuję do Świecia bacznie obserwuję inwestycję w Dragaczu. I powiem szczerze, że jestem zszokowany rozmachem tej inwestycji. Osobne obiekty mostowe, a do tego w znacznej części ścieżki posadowiona będzie na geomateracach czy geowłókninie.
Zastanawiam się czy ścieżka wzdłuż tzw. starej drogi byłaby tak samo kosztowna.

"To jest miś na miarę naszych możliwości. My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz miś, przez nas zrobiony, i to nie jest nasze ostatnie słowo!"

Najlepiej zarabia sie na slomianych inwestycjach :evil:
2016/02/23 19:48 #27180

iceman150

iceman150 Avatar

Jako, że często podróżuję do Świecia bacznie obserwuję inwestycję w Dragaczu. I powiem szczerze, że jestem zszokowany rozmachem tej inwestycji. Osobne obiekty mostowe, a do tego w znacznej części ścieżki posadowiona będzie na geomateracach czy geowłókninie.
Zastanawiam się czy ścieżka wzdłuż tzw. starej drogi byłaby tak samo kosztowna.
2016/02/23 10:33 #27177

slimak

slimak Avatar

gość napisał:
Przykład tragedii w Pniewitem dobitnie ukazuje ignorancję PKP PLK wobec potrzeb zwykłych obywateli. Skoro byli wcześniej ( przed wypadkiem ) głusi na petycje mieszkańców w sprawie poprawienia bezpieczeństwa na przejeździe, to dlaczego mają się pochylić nad potrzebą bezpiecznego przejazdu rowerzystów przez grudziądzki most.
PLK nie jest państwem w państwie. Od tego mamy lokalnych polityków, żeby takie sprawy załatwiali. Trochę wysiłku, trochę pieniędzy i może być wygodny i bezpieczny przejazd przez most.

MARCINHD napisał:
czy to co jest budowane obecnie od Dragacza do ronda w Grupie to przyszła DDR?
Tak
2016/02/11 20:58 #27119

MARCINHD

MARCINHD Avatar

czy to co jest budowane obecnie od Dragacza do ronda w Grupie to przyszła DDR?
2016/02/10 09:12 #27118

gość

 Avatar

slimak napisał:
Co ma piernik do wiatraka? Od kiedy to PLK stawia komukolwiek zarzuty??

Piernik ma tyle do wiatraka, że jest z robiony z mąki, którą wyprodukował wiatrak (młyn napędzany wiatrem). Jeżeli wiatrak jest do kitu, to mąka również będzie do kitu a piernik niezjadliwy.
Nie zrozumiałeś aluzji, którą się posłużyłem. Przykład tragedii w Pniewitem dobitnie ukazuje ignorancję PKP PLK wobec potrzeb zwykłych obywateli. Skoro byli wcześniej ( przed wypadkiem ) głusi na petycje mieszkańców w sprawie poprawienia bezpieczeństwa na przejeździe, to dlaczego mają się pochylić nad potrzebą bezpiecznego przejazdu rowerzystów przez grudziądzki most.
2016/02/09 07:50 #27117

slimak

slimak Avatar

Co ma piernik do wiatraka? Od kiedy to PLK stawia komukolwiek zarzuty??
2016/02/08 16:59 #27115

gość

 Avatar

slimak napisał:
Nawet do "koncepcji" wpisano rozbudowę mostu o drogę rowerową. Niestety UM dalej się wyciera niemożnością porozumienia się z PKP. Nic dziwnego, skoro ich aktywność zapewne ograniczyła się do wysłania jednego pisma. PKP PLK to nie jest państwo w państwie, ale trzeba chociaż minimum wysiłku włożyć w uzyskanie poparcia dla takiej inicjatywy. Polityków ocenia się za ich skuteczność, a nie za czcze słowa. Jeśli polityk nie umie uzyskać zgody jakiegoś urzędu na tak prostą i prośrodowiskową inwestycję, to niech lepiej nie bierze się za ten fach.

Tragedia w Pniewitem pokazuje, że PKP PLK (niestety ) jest to państwo w państwie, w dodatku państwo ignorujące zasady bezpieczeństwa. PKP PLK przez lata ignorowało prośby mieszkańców o sygnalizację świetlną. Dopiero w po tragedii ustawiono ograniczenie prędkości dla pociągów. Szczytem wszystkiego jest postanowienie zarzutu spowodowania wypadku kierującej samochodem, mimo że kontrola Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych (PKBWK) i Urzędu Transportu Kolejowego wykazała, że przejazd był/jest niebezpieczny.
2016/02/08 13:32 #27114

slimak

slimak Avatar

Nawet do "koncepcji" wpisano rozbudowę mostu o drogę rowerową. Niestety UM dalej się wyciera niemożnością porozumienia się z PKP. Nic dziwnego, skoro ich aktywność zapewne ograniczyła się do wysłania jednego pisma. PKP PLK to nie jest państwo w państwie, ale trzeba chociaż minimum wysiłku włożyć w uzyskanie poparcia dla takiej inicjatywy. Polityków ocenia się za ich skuteczność, a nie za czcze słowa. Jeśli polityk nie umie uzyskać zgody jakiegoś urzędu na tak prostą i prośrodowiskową inwestycję, to niech lepiej nie bierze się za ten fach.
2016/01/31 09:27 #27056

pawel

pawel Avatar

Każdy kilometr drogi rowerowej się liczy. :ok:
2016/01/30 09:09 #27052

gość

 Avatar

Bartek napisał:
Od mostu uciekac na prawo pod wiadukt i dalej rownolegle do krajowej 16stki-jest to naturalna dla nas droga do Dolnej Grupy ,jezdzi sie tak od lat. Zadna to przyjemnosc jak od mostu zrobia droge rowerowa wzdluz krajowki po to zebysmy w smrodzie i halasie jezdzili najkrotsza droga. Wkurza tez znowu brak koncepcji zwiazanej z mostem.

Niestety na moście nic w obecnej chwili panuje sytuacja patowa i nic nie da się zrobić poza dopuszczeniem ruchu rowerowego po chodniku. Jezdnie są tak wąskie, że kierowcy ciężarówek składają lusterka, a "pas kolejowy" jest w gestii PKP (a to państwo w państwie ) i nigdy na swój teren nie wpuści "obcych"
2016/01/29 11:37 #27038

iceman150

iceman150 Avatar

W tym wypadku chyba także PKP coś ma do powiedzenia.
2016/01/29 08:53 #27029

slimak

slimak Avatar

Droga alternatywna powiatówką niestety jest dość dziurawa, niebezpieczna i sporo dłuższa. Nowa droga od Dragacza będzie biec kilka metrów od obecnej jezdni z własnymi mostami i przepustami, więc z tym złym powietrzem nie będzie aż tak źle. Termin zakończenia: za 60 dni :)
Niestety ten most to największa bolączka. Bez zmiany podejścia urzędu miasta do tego tematu nic się nie zmieni.
2016/01/28 23:16 #27028

Bartek

Bartek Avatar

Od mostu uciekac na prawo pod wiadukt i dalej rownolegle do krajowej 16stki-jest to naturalna dla nas droga do Dolnej Grupy ,jezdzi sie tak od lat. Zadna to przyjemnosc jak od mostu zrobia droge rowerowa wzdluz krajowki po to zebysmy w smrodzie i halasie jezdzili najkrotsza droga. Wkurza tez znowu brak koncepcji zwiazanej z mostem.
Czas generowania strony: 0.173 s.