Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

Odpowiedz w temacie: Zablokowana nowa droga przy Chełmińskiej

Nazwa
Tytuł
Boardcode
B) ;) :) :P :laugh: :ohmy: :sick: :angry: :blink: :( :unsure: :kiss: :woohoo: :lol: :silly: :pinch: :side: :whistle: :evil: :S :blush: :cheer: :huh: :dry: :ok: :serce: :unlike: xD
Wiadomość
Powiększ /  Pomniejsz
Załączniki

Kod antyspamowy: Wpisz słownie liczbę 12 *

Historia tematu:: Zablokowana nowa droga przy Chełmińskiej

Maks. pokazywanych 15 ostatnich postów - (zaczynając od ostatniego)
2014/01/19 12:24 #13060

Krzyś

Krzyś Avatar

Ruch na tej ścieżce może być drastycznie niebezpieczny - rower będzie jeździć zygzakiem przecinając poprzecznie drogę /5x/- rezultat kolizje z kierowcami, którzy będą mieli wrażenie że jeździmy zygzakiem po spożyciu ..... . Ponadto brak utwardzonej drogi oraz chodnika dla pieszych - zawsze czegoś brakuje !!! logiki a więc bezpieczeństwa.
2014/01/19 11:14 #13054

iceman150

iceman150 Avatar

Krzyś g napisał:
Panowie budowniczych należy posłać do szkoły !

Wina projektantów nie budowniczych.
Ruch co prawda na Mieszka I nie jest jakiś straszny, ale fakt jeśli obrzeża w tym miejscu nie będą miały solidnego oporu to zacznie się to wszystko rozjeżdżać.
2014/01/17 21:16 #13045

Krzyś

Krzyś Avatar

Ponadto ta ścieżka będzie od razu zniszczona przez koła samochodów przejeżdżających przez nią poprzecznie 5 krotnie - przejazdów nie ma , droga jest polną drogą a ruch samochodowy znaczy. Przecież oni też muszą jakoś podróżować.
2014/01/17 21:11 #13044

Krzyś

Krzyś Avatar

Panowie budowniczych należy posłać do szkoły !
W przeciwnym wypadku będzie jak jest po wieki !
Zapraszam na rekonesans na ul, Mieszka I .
Gdybyśmy jechali z Tarpna w kierunku miasta potem w prawo Mieszka I i docelowo do lasku garnizonowego jak przewiduje nowa ścieżka rowerowa to :
Wg tej nowo budowanej ścieżki mamy 5 niepotrzebnych przekroczeń po slalomie drogi ul. Mieszka I + jeden zakręt pod kątem prostym zamiast łuku a także niebezpieczne ocieranie się pod murem jednostki wojskowej /prowiantowej/.
W wyniku takiego slalomowatego /zygzakowatego/ kształtu ścieżki rowerowej mamy dwukrotnie dłuższą trasę a więc 2 razy droższą i 5 razy niebezpieczniejszą /5 przekroczeń tej samej drogi/.
BRAWO HIT sezonu !
2014/01/16 14:42 #13040

slimak

slimak Avatar

Co ciekawe geoportal wskazuje, że jest to teren miasta! W tym wypadku wszystkie pytania powinno się kierować do ZDM lub UM.
2014/01/16 14:23 #13039

MARCINHD

MARCINHD Avatar

jeżeli:
parking powstał nielegalnie ( w co nie bardzo chce mi się wierzyć), zniszczono więc część terenu ( trawnika) powstałego podczas przebudowy lini tramwajowej :) czyli należy za to zapłacić karę :) gdyż jak wszystko co jest nowo oddane posiada gwarancję.......a tu naruszono "plomby zabezpieczające" :)
2014/01/16 11:44 #13038

slimak

slimak Avatar

Wydaje się, że ten parking powstał nielegalnie, gdyż nie można na niego legalnie wjechać. Mam nadzieję, że ZDM postawi słupki na przejściu dla pieszych i nie dopuści do przejeżdżania samochodami przez chodnik (dla pieszych!) wzdłuż dopiero co zbudowanego przejścia dla pieszych przez tory.
2014/01/15 07:23 #13033

MARCINHD

MARCINHD Avatar

parking wybudowany, śnieg pięknie go przykrył..... zero różnicy patrząc czy to DDR czy Parking :) przynajmniej z perspektywy obecnie napadanego śniegu :)
2014/01/14 22:29 #13032

Matołek

Matołek Avatar

Pas zieleni to całkiem dobry pomysł, ale istnieją też rozwiązania prostsze, zwłaszcza w przypadku, kiedy mleko się już rozleje. Widziałbym takie rozwiązania w niektórych miejscach przy Parkowej i na Portowej:

KLIK
2014/01/14 21:39 #13030

iceman150

iceman150 Avatar

Feniks ma biuro przy ul. Dworcowej 14. Najlepiej gadać z Panem Henrykiem Tupalskim.
Ciekawe dla kogo oni to robią bo może lepiej byłoby uderzyć do zleceniodawcy?
2014/01/14 20:08 #13027

Pietrek

Pietrek Avatar

To może taki odgradzający pas zieleni? :) przód samochodu powinien zmieścić się na trawniku
Załączniki:
2014/01/14 19:58 #13026

Davis

Davis Avatar

Barierkami przy nowej WTR bym się nie przejmował,bo i tak na wiosnę zabierze je woda.... :P
Jeśli woda jednak ich nie zabierze,a tylko zaleje ścieżkę, to dzieci będą mogły bezpiecznie pływać po ścieżce kajakami bez obawy,że porwie je prąd i zniesie na otwartą wodę :laugh:
2014/01/14 19:17 #13025

Matołek

Matołek Avatar

Pietrek napisał:
Przydało by się coś takiego:


Nie do końca się się z tym zgodzę, bo to jest kolejna sprawa, z którą niestety musimy zawalczyć. Oto barierki, które postawiono wzdłuż nowej WTR. Uważam, że nie powinniśmy dopuścić czegoś takiego do odbioru (dlaczego - wytłumaczę pod zdjęciem):



Jeśli barierę postawi się przy samej krawędzi, to prócz niebezpieczeństwa zahaczenia kierownicą, mamy utratę około 50 cm jej szerokości. Z dwumetrowej ścieżki zostaje więc tylko 1,5 m. Skąd to wyliczenie? Przeciętna kierownica w rowerze ma około 60 cm (moja ma 62) a więc po 30 cm na każdą stronę. Dodatkowo, każdy rowerzysta jadąc kiwa się, co jest warunkiem utrzymania równowagi w pojazdach jednośladowych. Tak więc minimalna bezpieczna odległość od barierki to 20 cm. Do jazdy zostaje nam 200-30-20=150 cm. Ponadto przepisy zabraniają stawiać czegokolwiek bliżej niż 20 cm od ścieżki, a zalecana odległość to 50.

Pozdr
Załączniki:
2014/01/14 18:51 #13023

MARCINHD

MARCINHD Avatar

tyle znalazłem w internecie:


FENIKS SP.J. PHU E. SALCZYŃSKI I H. TUPALSKI
Śniadeckich 29a
86-308 Grudziądz
woj. kujawsko-pomorskie

Telefon: +48 56 4635338
Dane pochodzą z Euroadres Polska


ale czy to oni?
2014/01/14 18:48 #13022

Pietrek

Pietrek Avatar

Przydało by się coś takiego:

Załączniki:
Czas generowania strony: 0.170 s.