Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

Odpowiedz w temacie: 30.05.2021 Lajtowo na XC Grudziądz #1

Nazwa
Tytuł
Boardcode
B) ;) :) :P :laugh: :ohmy: :sick: :angry: :blink: :( :unsure: :kiss: :woohoo: :lol: :silly: :pinch: :side: :whistle: :evil: :S :blush: :cheer: :huh: :dry: :ok: :serce: :unlike: xD
Wiadomość
Powiększ /  Pomniejsz
Załączniki

Kod antyspamowy: Wpisz słownie liczbę 12 *

Historia tematu:: 30.05.2021 Lajtowo na XC Grudziądz #1

Maks. pokazywanych 15 ostatnich postów - (zaczynając od ostatniego)
2021/05/30 14:26 #33643

iceman150

iceman150 Avatar

Dzięki Meg za dotrzymanie towarzystwa. Impreza jak zawsze udana i w miłej atmosferze. Ja wsiadłem na rower po półrocznej przerwie i po pokonaniu tylko części trasy myślałem że zostawię płuca przy którymś drzewie. No nie mogłem sobie odpuścić kilkukrotnego pokonania rockgardena czy kilku skoków na dropie. No i pomogliśmy jedni zawodnikowi który złapał gumę tuż po starcie. Oddaliśmy naszą dętkę i wymieniliśmy w tempie zespołu Mercedesa F1.
2021/05/29 08:08 #33639

Meg

Meg Avatar

Chętnie się przejadę
2021/05/28 15:09 #33638

iceman150

iceman150 Avatar

Dam innym szanse :) no i czasem fajnie zobaczyć jak to wygląda od drugiej strony.
2021/05/28 11:12 #33637

Qba84

Qba84 Avatar

To nie startujesz tym razem, iceman150? :side: :pinch:
2021/05/26 09:58 #33636

iceman150

iceman150 Avatar

A może by tak w niedzielę spotkać się w nieco lajtowym nastroju i pokibicować zawodnikom na trasie? Wyścig męski startuje o godz. 12:15 więc proponuję spotkać się o 11:30 na osadzie Grud objechać kawałek trasy i wybrać jakieś ciekawe stanowisko.
Mamy kogoś chętnego?
Czas generowania strony: 0.103 s.